Jouw mening telt
Bij Mutualia draait alles om jouw tevredenheid. Heb je feedback over een dienst, product of medewerker? Laat het ons weten! Jouw mening help ons om onze werking en onze servicekwaliteit nog te verbeteren.
Idee? Opmerking? Compliment?
Heb je een goed idee, wil je opbouwende opmerkingen geven of wil je gewoon ons team bedanken voor een goede dienstverlening? Bij Mutualia waarderen we jouw mening echt! Jouw mening helpt ons om onze dienstverlening nog beter af te stemmen op wat jij nodig hebt.
Hoe kun je een klacht indienen?
Heb je een minder goede ervaring gehad met een dienst of in een contactmoment met Mutualia? Dat vinden we jammer. We willen al onze leden tevreden stellen met een kwaliteitsvolle service. Maar soms loopt het toch anders. In dat geval kan je een klacht indienen. Zo kunnen we samen op zoek gaan naar een gepaste oplossing. Ons engagement is immers elke klacht af te handelen met aandacht, ernst en in alle openheid, binnen de wettelijk voorgeschreven termijnen.
Je kan je klacht sturen naar de dienst "Klachtenbemiddeling" van Mutualia, Mutualité Neutre - Place Verte 41 in 4800 Verviers, of via een e-mail naar plaintes@mutualia.be. Je kan ook eenvoudigweg ons klachtenformulier invullen. Als we je niet binnen de 5 dagen een definitief antwoord kunnen geven, krijg je een ontvangstmelding. In dat geval ontvang je ten laatste binnen de 45 kalenderdagen een definitieve reactie.*
Niet tevreden over de afhandeling van je klacht door Mutualia?
Als je niet tevreden bent over de manier waarop je klacht door Mutualia, Mutualia Neutre, werd opgevolgd, kan je je wenden tot de Landsbond van de Neutrale Ziekenfondsen, dienst Klachten, Charleroisesteenweg 145, 1060 Brussel (plaintes@unmn.be).
* Hou er rekening mee dat deze termijn wordt opgeschort zolang Mutualia wacht op alle informatie die bij jou of een andere betrokken partij werd opgevraagd en die nodig is om een beslissing te kunnen nemen.