Klachtenbeheer

We kennen graag je mening

Bij Mutualia beschouwen we de tevredenheid van onze leden als een van onze prioriteiten. Wens je feedback te geven over een dienst, een product of een medewerker? Neem contact op met ons! Dankzij jouw advies kunnen we onze werking en de kwaliteit van onze dienstverlening verbeteren.


Hoe kun je suggesties/felicitaties doorgeven?

Wil je een suggestie doorsturen of wil je ons feliciteren?
Stuur een mail naar info@mutualia.be.



Hoe dien je een klacht in?

Wil je een klacht indienen?
Schrijf naar de ‘Klachtenbemiddeling’ van Mutualia, Mutualité Neutre - Place Verte 41 in 4800 Verviers, of stuur een mail naar het adres complaints@mutualia.be. Je kunt ook ons klachtenformulier invullen.

Als we je niet binnen de 5 dagen een definitief antwoord kunnen geven, sturen we je een ontvangstbevestiging. In dat geval ontvang je binnen de 45 kalenderdagen een definitief antwoord*.

Als je niet tevreden bent over de manier waarop Mutualia, Neutrale Mutualiteit de klacht behandelde, kun je terecht bij de Landsbond van de Neutrale Ziekenfondsen, Klachtendienst, Charleroise Steenweg 145, 1060 Brussel (klachten@lnz.be).


* Rekening houdend met de onderbreking van deze termijn zolang de betrokkene of een derde partij geen volledig gevolg heeft gegeven op de door Mutualia gevraagde informatie die nodig is om een beslissing te kunnen nemen.
 


Wil je graag meer informatie? Neem contact op met ons