Door verder te surfen op onze website, aanvaard je het gebruik van cookies.
  We maken gebruik van cookies om de diensten en functies van onze site te kunnen aanbieden en om de ervaring van onze gebruikers te verbeteren. 
  Cookies zijn gegevens die worden gedownload en bewaard op je computer of op eender welk ander toestel.
Meer weten

Afspraak aanvragen

Ons dagelijks leven wordt inmiddels al meer dan een jaar beheerst door een ongekende gezondheidscrisis die onze gewoonten verstoort, onze contacten en ontmoetingen beperkt, ons dwingt ons werk anders te organiseren, … Vanwege de coronacrisis hebben wij onze werkwijze omgegooid om toch te kunnen blijven inspelen op alle noden en wensen, daarbij rekening houdend met de nieuwe gebruiken inzake contactbeperking. Vragen komen beduidend meer binnen via e-mail, per telefoon of via ons online loket, …

Om onze dienstverlening optimaal te houden en tegelijk in te spelen op deze verhoogde vraag naar prompte en efficiënte ondersteuning vanop afstand bieden we vanaf 1 oktober 2021 een telefonische hotline aan waar u terecht kunt met al uw vragen. U wenst meer informatie, wilt verduidelijking bij uw dossier of hebt nood aan specifiek advies, maar hebt niet de tijd of de mogelijkheid langs te komen in één van onze agentschappen? Ons telefonisch contactcenter is bereikbaar op 02/733 97 40, van maandag tot donderdag van 9 uur tot 17 uur, en op vrijdag van 9 uur tot 16 uur.

Verkiest u toch langs te lopen in één van onze agentschappen om er persoonlijk verdergeholpen te worden door één van onze medewerkers? U blijft uiteraard welkom in onze kantoren, maar wel enkel op afspraak. Kies het agentschap en het uur dat u past en vraag een afspraak via het bovenstaande telefoonnummer of via een e-mail aan afspraak@mutualia.be. We contacteren u dan snel om plaats, dag en uur af te spreken.

Dankzij deze nieuwe manier van werken hoeft u niet langer tijd te verspillen in wachtrijen. U wordt snel, individueel, persoonlijk en doeltreffend te woord gestaan voor vragen of zaken omtrent uw dossier tijdens een onderhoud dat volledig voor u is bestemd, en dus in alle vertrouwelijkheid kan verlopen. Persoonlijk contact blijft hoe dan ook voor ons centraal staan, uw tevredenheid blijft onze belangrijkste bekommernis.

Om u de dienstverlening en het onthaal te kunnen blijven geven die u verdient, blijven we onszelf voortdurend heruitvinden en schakelen we snel bij. We willen u alvast danken voor uw niet aflatende loyaliteit en vertrouwen jegens ons.


 
 
 
 
 
 
 
 
Bent u al klant bij Mutualia?: